torsdag 18. juni 2009

Nytt magebilde

27 uker og noen dager.. Begynner å bli rund!
.
I går var jeg hos L (som er gift med eldste broren min) og gikk gjennom flere esker med barneklær. Fant en god del saker som småen vår kan arve. Og så har jo AM (som er samboer med yngste broren min) også funnet fram noe. Pluss at jeg tipper vi får en del klær i fødselsgaver.. så jeg tror ikke vi trenger å bruke så veldig mye penger på akkurat det selv.. hehe. .
.
Mamma har forresten sydd ammepute til meg! :) Den kommer til å bli flittig brukt før fødselen også, for nå passer den perfekt som avlastning for bekkenet når jeg sover.. Så M slipper å bli brukt som "benpute" om natten mer ;)
.
Ellers holder jeg på med å rydde i gammelt skrot som har samlet seg på rommet mitt og i boder hjemme hos mamma. Mye rask man tar vare på som tenåring.. Usj. Rydding er ikke gøy.
.
PS! Midnattsol her i kveld/natt (men ikke varmt i det hele tatt, hele 6 grader!)...

2 kommentarer:

  1. fiiin mage :) hvordan ser en ammepute ut? det må du ta bilde av og vise! :)

    SvarSlett