fredag 29. mai 2009

Tjohoo!

Da er eksamen overstått. Kun pakkinga, vaskinga og flyttinga igjen før sommeren kan nytes. Tror det gikk greit, men vanligvis når jeg tror noe går helt fint ender det med fiasko - og når jeg tror det var helt forferdelig går det oftest kjempebra. Merkelig det der!
Eksamensvakta som satt nærmest meg spurte om jeg hadde vondt i magen siden jeg satt og tok meg på høyre side hele tiden, måtte le da jeg svarte at det bare var en aktiv baby som ikke hadde forståelse for at mamman prøvde å konsentrere seg. Like før småen sparker i ribbeina nå. Regner med det blir deilig når h*n legger på seg og blir sterkere.. :P
Fredagskveld går til litt rydding, bittelitt pakking og noen biter sjokolade. Middagen tok vi på Big Horn i dag, må spise ute sammen imens vi kan;)

God helg, og om noen bor eller er i Trondheim er det bare å si ifra om du vil hjelpe å pakke:P

1 kommentar: