onsdag 24. juni 2009

28 ukers kontroll

I går var jeg på kontroll hos fastlegen min. Den gamle legen min sluttet, så dette var første gang jeg traff den nye. Hun virket veldig hyggelig og var ikke i nærheten av å være så stressa som hun forrige, selv om hun allerede var 35 min forsinket i timelista sin. :)

Vekt: +10 kg (vekta der var snillere med meg enn vekta hjemme forresten, hohoo)
SF-mål: 29 cm
Blodtrykk: 120/70

Ellers var legen bekymret for blodsukkeret mitt. Ligger veldig nært "grensa" for høyt blodsukker... Så må huske å sjekke det i juli når jeg er hos jordmor.

Småen ser ut til å ha det bra :) Ifølge ul-terminen er det 80 dager igjen nå.. phui.

2 kommentarer:

  1. Oij, 80 dager igjen ja! Det går nok fort! Bra du får sjekket opp ang blodsukkeret da! Håper det bare er småting. Ha en finfin dag i finværet

    SvarSlett
  2. Det er så viktig med leger som har god tid! Måtte smile litt da jeg leste innlegget, min lege er nemlig også alltid minst 30-45min forsinket, men når du kommer inn har hun allverdens av tid til deg. Og det er så herlig! Klarer aldri å bli irritert på henne, uansett hvor lenge jeg har ventet :-)

    SvarSlett