tirsdag 30. juni 2009

Lei...

Begynner å merke at jeg er gravid gitt :P Finner nesten aldri noen god sovestilling og når jeg først har gjort det våkner jeg av en discobaby i magen, eller av at det er VARMT. Flott med godvær, men akkurat denne uka har det vært litt for hett for min del. Er jo Finnmarking, så skal egentlig ikke klage på varmegrader.. Unnskyld :)

Ellers får jeg støtt og stadig halsbrann, finner ikke noen gode og FINE sko (tips??), får vondt i bena etter å ha stått eller gått i 30 minutter og hiver etter pusten fordi "noen" presser på lungene mine. Ikke rart man er litt amper, og når man da i tillegg bor i et flyttekaos skal det ikke mye til før man blir sint som et lemen :P
Så....

M, LÆR DÆ Å TØRK AV FJØLA NÅR DU HAR BRUKT DEN OG RYDD VEKK FRA BORDET NÅR DU HAR SPIST FERDIG!

1 kommentar:

  1. uff da.. men da får morten bare passe seg:) hehe crocs skal jo være veldig gode og scholl sko eller ecco:) men er jo ikke akkurat pene da...:P men kan jo hende om du er heldig at du finner noen som er det og ikke altfor dyre... jeg har kommet over det verste stadiet, nå er det "bare" rydding av klær etc som mangler...

    SvarSlett