torsdag 15. januar 2009

Vil ha, vil ha, VIL HA!!

Jeg har ikke lyst på én spesiell ting hele tiden, men når jeg først får lyst på noe må jeg helst ha dent med en gang! Her om dagen hadde jeg kjeeempelyst på pølse med rekesalat til middag/kvelds... og de var selvfølgelig tomme for pølser på butikken!!! IIIIIK! Siden har jeg drømt om pølser hver gang jeg er sulten... mm. M klager over hvor usunn jeg er. (Kan forresten nevnes at han spiste Grandiosa til frokost!!!) Men jeg har faktisk ikke så lyst på sjokolade for tiden!? Blir faktisk neen litt dårlig ved tanken..

Bestilt meg time til første kontroll, 5 uker til. Skummelt. Så da blir det visst 5 uker til andre i familien få vite noe også. M ha såååå lyst til å fortelle til mammen sin stakkar, men han får ikke lov. Regner egentlig med at han ikke klarer å holde seg, vi får se.. :P

Vært på mini-shopping med Mette i dag.. Beste kjøp i dag; deilig joggbukse.. som garantert passer i sommer også:) Yay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar