søndag 11. januar 2009

6,5 uker

Det er ca hvor langt på vei jeg er nå, hvis jeg har regnet riktig og "systemet" mitt stemmer.

Side jeg ikke fant ut noe om at jeg var gravid før tidligere denne uka har jeg jo ikke akkurat levd sunt den første måneden, jeg har jo til o med drukket alkohol.. :S Men nå har jo aldri jeg vært typen som drikker til jeg er kjempefull heller, så noen glass baileys må da magen tåle:P

Jeg er tydeligvis heldig så langt (bank i bordet!!!), for jeg er plages ikke med kvalme. Jeg er bare kjempetrøtt hele tiden, må tisse en gang i timen og har vondt (stikking) i magen. Noe som visstnok er helt normalt de første månedene..

M er blitt skikkelig hønefar hjemme, så jeg slipper å bære handleposer og rydde etter meg hele tiden. Hahahaaa. lurer på hvor lenge dette varer..! :P Og så legger han seg VELDIG opp i hva jeg spiser.. Men jeg har lovet å kutte ned på brusen og godteriet. Men jeg vil aldri gi opp sjokolade!! :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar