mandag 19. januar 2009

8 uker ca

Kvalmen har meldt seg. Heldigvis ikke sånn kjempekvalm at jeg må kaste opp, men konstant litt dårlig. Akkurat sånn at jeg ikke har lyst til å spise noe..

Apropos spising, jeg fikk endelig tilfredsstilt pølsetrangen min:P Hele FEM pølser med rekesalat og løk (over 5 timer da..). Har fortsatt pølser i kjøleskapet, men jeg tror jeg kommer til å holde meg unna en gooood stund nå. Hehe..

Ikke så trøtt og slapp mer. Klarer meg greit gjennom dagen uten ettermiddagslur nå.. Yay. Holder på å få orden på døgnet igjen også. Hele kroppen klør hver gang jeg skal sove (leste et sted at det visstnok er vanlig??), så jeg ligger gjerne og vrir meg i senga en stund før jeg sovner. Plagsomt!!! :( Dessuten finner jeg aldri en god sovestilling..

Ting jeg tenker på for tiden; skole og studier framover, Ms skole og studier framover (jeg har tvunget han til å fullføre vgs).. :P, jobb, reising, leilighet og plassmangel, vennern, vekt, økonomi.. blant annet. Blir tankefull når jeg ligger i senga og ikke får sove.. :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar