torsdag 22. januar 2009

9 uker!

Da har jeg nettopp hatt min første kvalmespy... selvsagt den første dagen på leeenge at jeg skal på jobb. Så jeg kan ikke legge meg ned på sofaen for å synes synd på meg selv, snufs. Prøver å spise "fyllesyke"-mat; brød med leverpostei. Pleide alltid å hjelpe back in the days når jeg var fyllesyk annenhver helg:P Ser ut til at det fortsatt funker. HALLELUJAH!!

Skal kjøpe meg eplejuice, salte kjeks og tomat (!) som jeg kan ha med på jobb...

Jeg må spise annenhver time, er ekstremt sulten for tida. To netter denne uka har jeg måtte stå opp for å spise.. :P Og hvis jeg er sulten blir jeg ekstra kvalm, så her er det bare å kjøpe seg minikjøleskap til soverommet!!! ;)

Nå vet forresten foredrene til M og mamma om den lille. M klarte ikke holde seg lenger, som forventet:P HA HAAAAAAAAAAA...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar