lørdag 10. januar 2009

Liten nyhet som baker seg stor..

Har følt meg litt rar siden juletider, vært veldig slapp og trøtt. Kan lett sove i 12 timer for så å være våken i 3 timer før jeg tar meg en lang ettermiddagslur. Har litt vondt i magen, liksom at det "stikker" under navlen. Og ømme boobs..! Og mentalt ustabil har jeg også vært, ikke minst:P
De fleste som har lest alt dette vil sikkert skjønne hva som er på gang, men det er ikke så lett å sette det sammen hvis man ikke har vært gjennom det før.. Men jeg fikk da mistanke etterhvert!

Så, før jeg la meg 6.januar skulle jeg bare teste for sikkerhets skyld. For å få litt sinnsro..

Jeg fikk alt annet enn sinnsro.

"HÆÆÆÆÆÆÆH?!!!!!??? Mxxxxxxxxxxxxxxx, du må komme å seeeee - æ vet ikke om æ ser riktig!!!" var vel no av det første jeg fikk fram. Jeg hyla på en måte som fikk M til å tro at det var en edderkopp på badet, som måtte kverkes ASAP.. :P Derfor hadde han det ikke spes travelt med å komme...

Pinnen ble studert opp og ned i en time, ikke så mye ble egentlig sagt. Fikk en ustoppelig trang til å si det til noen, så Siffa ble bombardert med sms. Sorry til dere som føler dere burde visst det tidligere, men vi ville ha det for oss selv en stund. Ble enige om at vi kunne si det til en venn hver. Siffa er kusine og bestis siden forever, og hun fikk si det til samboeren sin - jeg vet hvor grusomt det er å måtte gå å holde på noe slik for seg selv.. hehe.

Dagen etter ble det ny test, og så en ny test av annet merke. Begge med samme resultat gitt. Og ikke himle med øya av meg, for jeg vet om folk som har tatt 10 hjemmetester!!!! :P

Så ja.. JEG ER GRAVID..!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar