lørdag 15. august 2009

36 ukers kontroll og permisjon

I går var jeg på 36 ukers kontroll hos fastlegen min. Greit å gå dit innimellom så man får tatt blodprøver også. Legen var jo bekymret for blodsukkeret mitt sist gang, men det var nok bare på grensen til høyt fordi jeg hadde spist (brød med Sjokade:P) like før legetimen. Denne gangen hadde jeg ikke spist noe som helst og blodsukkeret var helt normalt. Yay. Må begynne å ta jerntabletter da, men det er vel ganske vanlig på slutten av graviditeten.

Vekt: +11 kg
SF-mål: 32,5 cm
Blodtrykk: 110/71

Småen har 135 hjerteslag i minuttet, er aktiv som fy og begynner å bli ganske tung å bære på. 28 dager igjen!

I går var også siste dag på jobb. Nå er det bare å lene seg tilbake i sofaen og vente. Eller egentlig ikke, har en god del å få i orden først. Men kan iallfall sove og slappe av når jeg føle for det.. :)
Fikk blomster av sjefen og ENDELIG fikk han gitt bort noen Ortodent-smokker han har hatt liggende i en skuff siden jeg begynte. Han brukte å spørre meg om jeg kjente noen som trengte babysmokker flere ganger i mnd den første tiden jeg jobbet der.. hehe. :)

1 kommentar:

  1. Har de orodentsmokkenen jeg også, men hun vil ikke ha dem (iallefall ikke enda) godt at blodsukkerett er normalt og jerntabletter er nok ikke det verste. Ikke lenge igjen heller nå :)

    SvarSlett