mandag 23. februar 2009

Helga varer til tirsdag...!

..iallfall om man var syk hele helga. Så det så. Vært ganske gåen siden lørdag, eneste helgegodis jeg har unnet meg er en lusen cola mot kvalmen på søndag. Så i dag spiser jeg litt ostepop, fordi jeg hadde lyst på det!! Og så har jeg en cherry coke i kjøleskapet, M skal få den nå han har vært flink og støvsugd hjemme. Og det burde bli kjapt, før fristelsen blir for stor..! :P

Ellers smellers. Fortalt brødrene mine nyheten i helga. Og ringte bestemor dag. Hun hadde faktisk drømt at jeg fikk baby hun da! Hmm.. må ringe tilbake og høre om det var gutt eller jente jeg fikk i drømmen.. så vet jeg det også;)

1 kommentar:

  1. haha :) jeg spiste cheezedoodles i går jeg også. eneste godteriet jeg har unnet meg i helgen! en hel liten pose for meg selv.. er litt igjen da, så det tenkte jeg å kose meg med i kveld :)

    SvarSlett