mandag 11. januar 2010

Kan noen være så snill og melde meg til makeover hos etellerannet kjerringblad???! Føler meg som den slitne småbarnsmamma-klisjeen.. Alltid (halvskittent) hår i slapp hestehale, grå hudfarge (A sover ikke.. everrr), bare for store eller for små klær i skapet. Husker jeg så ei sliten dame med slapp tights og ihjelvaska t-shirt idet jeg gikk til jobb en gang i sommer, da tenkte jeg; sånn skal jeg ALDRI gå ut døra etter at jeg har født. Men vettuhva, tror jeg er der sommeren 2010 gitt..




Snakk om sommer, er det lenge til?? Jeg er ikke en vinterelsker. Jeg er som vann, frysepunkt ved 0 grader. Enda jeg vokste opp i Finnmark med -13 som helt akseptabelt leke-ute-i-flere-timer-vær.

2 kommentarer:

  1. Stakkars.. Skjønne godt du e sliten.. Du får skynte dæ oppover så kan ho tante Agga ha lillebane nån daga..:)

    SvarSlett
  2. Hehe, så søt du er :)
    DU vet- det er først når man er klar over "problemet" man kan gjøre noe med det. Få barnevakt for en liten halvtime og ta litt hjemmespa med en god lang dusj og masse egenpleie. Det er egentlig utrolig lite som skal til før man føler seg freshere ;)

    SvarSlett