onsdag 9. september 2009

Siste ordinære kontroll

...var jeg på i går. Alt i orden, som vanlig. Ligger fortsatt midt på den røde streken på SF-kurven, selv om både jeg selv og andre synes magen min er svæææær!
Begynner å bli litt mer hoven i bena og fingrene om kveldene, men det ordner seg i løpet av natta. Om ikke tassen har hatt seg ut innen neste torsdag kan jeg ringe St.Olavs og be på mine knær om overtidskontroll ASAP.. ;P Foreløpig ser det ikke ut til at han har det så travelt...

Vekt: snakkes ikke høyt om mer.. :)
SF-mål: midtnormalen
Blodtrykk: perfekt!


I dag har vi endelig fått kjøkkenbord og gjesteseng i hus, så nå er mamsen på besøk noen dager. Tipper hun også vil at småen skal komme ut snart så hun kanskje får være med på fødsel.. hehe.

Grattis til Therese og Elisabeth forresten! :)

4 kommentarer:

  1. Oijda, -snart skjer det :) Jeg var på overtidskontrollen på st.olavs. synes det var kjempegreit egentlig. Man må vell bare smøre seg med tolmodighet de siste dagene:)

    SvarSlett
  2. Du er såå heldig som snart får hilse på bebbisen din! Får vel vente enda lenger, jeg, da. Sukk! Masse lykke til den siste tida iallfall! :)

    SvarSlett
  3. Åh, du har en så herlig tid i møte! Å vente og kjenne etter tegn, også plutselig så skjer det :-) Gled deg til barsel på St.Olav, kjempekoselige jordmødre og god mat! :-)

    SvarSlett
  4. Takk :) Er ikke lenge igjen til lillemann titter frem hos deg nå! :D

    SvarSlett