mandag 31. august 2009

Under 2 uker igjen

Lørdag var det 2 uker til termin. Begynner å bli utålmodig... Og junior begynner å bli stor! I kveld kjennes det ut som om han holder på å klore seg ut der nede, samtidig som han sparker ifra mot ribbeina mine. Venter på at han skal roe seg slik at jeg får lagt meg.

I dag har mamma og stefar vært innom for å se hvordan vi har det. Hadde med seg masse nyplukka bær og røykalaks fra Finnmark som havna i fryseren. Nam nam! Mat hjemmefra er best;)


Magebilde fra 28.08.. Mamma sa først at jeg ikke så spesielt stor ut, men etter at jeg tok av meg jakka og hun fikk sett meg i profil ombestemte hun seg. Da var jeg plutselig ganke svær likevel. Haha :)

3 kommentarer:

  1. He he ja syns no du ser svær ut..:)No e mordi på plass så må du bare vente te sviger kommer hjæm så skal du se at lillingen kommer..:)

    SvarSlett
  2. Fin mage du har =) kjekt å bo i trondheim iallefall så slipper du å gå så langt over tida om det blir det :)

    SvarSlett