fredag 8. mai 2009

Trøstespisetid

Jeg liker ikke å legge på meg... Hittil har jeg 5 ekstra kilo (siden 1.kontroll)! Har aldri vært på tjukken før, så vet ikke hva som kommer. Blir jeg å legge på meg like fort framover også?? Iiiik. Gi meg litt mer tid til å tilpasse meg da! Den ene mammabuksa begynner å bli litt trang, hehe.

Trøtt er jeg også, lillingen holder meg våken hver kveld etter leggetid. Da er det full rulle i magen! Som sagt tidligere, VELDIG aktiv mini! Håper den har planer om å endre soveplanen sin før den skal ut i dagslys:P

6 kommentarer:

  1. Hehe, tidne fremover nå er oppfetninga. Så ja, du kommer nok til å legge på deg mye, mye mer. De som er tynne i utgangspunktet legger på seg mer enn de som har litt å gå på fra før av. 5kg er ikke mye! Gjennomsnitt vektøkninga blant gravide ligger vel på rundt en 15kg, så du har noen kilo igjen;)

    SvarSlett
  2. Med modifikasjoner.. husk nå på at jeg var litt over 40 kg når jeg ble gravid... La på meg 10 kg, og gikk ned 3 de site ukene.. Tror det er veldig individuelt. Mitt råd til deg... Drit i alle gode råd og følg ditt eget hode.

    SvarSlett
  3. Ja, det var meg, Jeanette det ja.

    SvarSlett
  4. Du din lille spiker ja:P La oss håpe det ligger i genan..

    SvarSlett
  5. Du trenger litt ekstra etter fødsel. Det er energikrevende!!! Og ja. Jeg drakk masse brus og spiste godteri.

    SvarSlett