søndag 19. april 2009

Troillunge?

I dag har vi vært på fotballkampen mellom RBK og Odd. Tassen var ganske aktiv i magen etterhvert, kanskje han eller hun hadde lyst å bli med i "Kjernen"?? Tipper iallfall pappaen blir å kjøpe noe baby-supporterklær etterhvert.

Halvt finnmarking og halvt trønder, dette kan bli litt av en galning;P


Han/hun er forresten blitt veldig glad i å røre på seg, spesielt når jeg lener meg framover. Vet ikke om jeg bare kjenner det bedre da, eller om det faktisk er sånn at småen reagerer på at det "klemmer" det den ligger. M har også fått kjenne at den sparker nå, så han er fornøyd.

1 kommentar:

  1. Haha, kanskje den der inne skal bli fotballspiller?;) Jeg kjenner bevegelser best når jeg legger meg for å slappe av, da våkner han/hun:)

    SV: Haha, brukte tåteflasker ja, herlig å kjøpte brukt:P
    Å være i aktivitet er veldig viktig. Jeg var ute og gikk hver dag, eller styrte litt på her hjemme. Var en del sykemeldt under sist sv.skap, men når jeg jobbet 50% gikk jeg frem og tilbake til jobb - en 40min tur hver vei. Var totalt utslitt nårj eg kom hjem, men kroppen hadde vel sånn halveis godt av det.

    SvarSlett