onsdag 22. april 2009

SUKK!!!

Åååh, enkelte ganger savner jeg tida i Brasil så mye! M pleier å bli litt grinete hvis jeg snakker mye om det, for han tolker det litt som om at jeg helst ville vært der alene framfor her sammen med han. Tenk det, gutter "tolker" de også.. med like håpløse resultater som oss jenter:P

Er jo selvsagt helt andre ting jeg savner med den høsten.. Reisebuddien min f.eks, NL! :)
Savner de morsomme, men likevel litt kjedelige kveldene våre. De deilige, deilige strendene og det hyggelige folket. Billig mat og billig ALT. Savner å ha null bekymringer for en liten stund. Og om man har det blir det likevel litt bedre når sola smiler til deg fra himmelen hver eneste dag :)

Og så savner jeg faktisk de utallige flyturene hit og dit. Å komme til en ny storby sent på kvelden, se alle lysene og tenke "oh SHIT, hvordan skal vi finne fram her!?". I det hele tatt å aldri helt vite hva som skal skje neste dag, spennende det.

Blir jo selvsagt veldig annerledes i framtiden, det meste må vel planlegges godt. Derfor er jeg sinnsykt glad for at jeg så lett lot meg overtale til å bli med på studier og sightseeing på et annet kontinent. Har reist til en totalt fremmed kultur, lært et nytt språk og fått mange nye opplevelser å lagre i minnet. Tror selvsagt ikke mine reisedager er over nå, men det kan jo bli en smule vanskelig å plutselig reise til et helt fremmed land for å leke seg i flere mnd...:P

Anbefaler alle som får muligheten til å reise og har veldig lyst til å gripe sjansen imens de har den. Velbrukte penger så lenge du kun har deg selv å tenke på synes jeg!! ;)

(BILDE FJERNET)
Her bodde vi trangt i 1 mnd, før vi fikk egen leilighet. Tenk at vi bodde på rom sammen i 4 mnd uten å bli drittlei hverandre! Savner forresten joggebuksene våre også..

5 kommentarer:

  1. 4 måneder på reisefot hørtes veldig spennende ut!:) Og ja, ting fremover må nok planlegges litt mer :P

    SV: Hehe, tror gutter generelt har et hatforhold til farger i hjemmet. Når vi skulle male leiligheten her også fikk jeg så vidt lov til å få det beige/caffe latte. Alt skulle helst være hvitt i følge han.

    Takk, blir ordentlig rart å få ei lita prinsesse, er jo vant til å ha bare en liten pøbel å tenke på :) SÅ koselig, har du noen følelse om hvilket kjønn det er?

    SvarSlett
  2. ååå savner jeg også veldig innimellom:) og jeg savner brunfargen vår.

    helt utrolig at vi bodde to på det rommet, og i det hele tatt 6!!! totalt i leiligheten!!!

    hehe... jeg har faktisk på meg den grå joggebuksen nå, har du kastet dine? mine er ganske så slitte, men de er så utrolig gode å gå i;)

    ps jeg har kastet meg på potetgull og snop bølgen hver kveld igjen, husker du det:P uff...

    SvarSlett
  3. Jepp. Så en sånn "pausereklame"-sak på TVNorge, et fly som går inn for landing.. fikk reiselyst! :)

    Man kan trygt si at norske "middelklasse" har bedre standard enn den brasilianske. T.o.m. kollektiver med fattige studenter er større og bedre utstyrt. Bortskjemte er vi! :P

    Jeg lot den grønne buksa bli igjen i Salvador, og den grå lot jeg ligge i Mexico by.. Lite plass i kofferten jo!

    Mh, samme her... savner Doritos og de gode, gode karamellene med mange forskjellige smaker. De som vi småspiste hver kveld... og sjokoladepuddingen selvsagt!! Nam nam... Men mest av alt; isen på stranda!!! :))

    SvarSlett
  4. oooh ja, isen på stranda! peanøttiiiiis! å fikk lyst på en nå!

    SvarSlett
  5. Fanta med blodappelsin-smak... :)

    SvarSlett