lørdag 14. mars 2009

Mammaklær..

Jess. Da var det på tide å innrømme at magen flyter over buksekanten, og at jeg oftest ikke får igjen den øverste bukseknappen. Så i dag har jeg vært og kjøpt meg ei mammabukse! Var jo faktisk ikke så kjerringaktig som jeg trodde, faktisk er den ganske stilig. Må nok kjøpe flere etterhvert, men holder meg til denne foreløpig. Vet jo ikke hvor mye rævva vokser heller:P
Mammatopper skal jeg holde meg unna en god stund til.. Litt for "voksent", da snakker vi 40 år gammel voksent altså. Så skal heller kjøpe vanlige, vide topper. Gleder meg til sommeren, har mange kjoler som kan brukes med bollemage. Sliter med å finne klær i skapet mitt om dagen.. ser smellfeit ut rundt midjen uansett hva jeg finner fram. Skal kjøpe meg t-shirt med teksten "I'm not fat, just pregnant!"...

1 kommentar:

  1. mage over buksekanten er jo det som er sjarmen ;) jeg syns mammabukse og ballongkjoler er søte jeg :) du må sende meg bilde så jeg får se str på magen din da:)

    SvarSlett