onsdag 4. februar 2009

Snart på tide å la resten få vite om det..?

Det begynner å bli en god del folk som vet at jeg er på tjukka nå, så jeg burde fortelle det til brødrene mine og bestemor snart. Ville vært rimelig kjipt om de plutselig skulle høre rykter om det. Men jeg vil helst vente 2 uker til da, etter at jeg har vært på den første kontrollen. Får se.. Er liksom så mange forskjellige som vet om det nå at det egentlig skal lite til før nyheten lekker ut... og det finnes et par stykker som trolig vil være de første til å spre det.
Har ikke fortalt det til noen venner nordpå bortsett fra Siff, for jeg vet hun kan holde det for seg selv. Dessuten har hun ikke noe kontakt med sladrebygda hjemme.. :P Og så vet mamma da. Familie kan stoles på;)

Er skikkelig godterisulten i dag. Tenkt på smågodt siden jeg sto opp.. tok noen "leftovers" fra helga i sted og det var som ORGASME for smaksløkene mine. Jeg sverger på at smågodt ALDRI har smakt så DEILIG før!!!!!! :S
Skal prøve å bli flinkere til å unngå fristelser, men det er jo så vanskelig!!! :( Kanskje jeg må prøve på samme sak som med pølsene... bare spise helt til jeg er kjempekvalm, så får jeg aldri lyst på det igjen?? Men jeg tror ikke det funker med godteri...
Satser på at poteten klarer seg fint så lenge jeg spiser skikkelig mat også.. så får godterispisinga gå utover meg selv. Jeg som må slite med å ta av meg 20kg ekstra fett etter fødselen:P

Fikk lyst på smågodt igjen, så skal gjøre slutt på posen nå. Så skal jeg ligge unna fram til helga iallfall!!!

1 kommentar:

  1. holde seg til helgen er bra:) gud så spennende å vite at det vokser noe inni deg som blir et lite nurk om noen måneder :)

    SvarSlett